netjes de volgende dag geleverd

wat spullen besteld om een afdekzeil voor de aanhanger te maken. alles stond op voorraad in de webshop, en werd ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd door PostNL.

Mijn bestelde zeil bleek niet te leveren, samen met een medewerker is er naar een oplossing gezocht. Die is er gekomen doordat ik een nog duurder zeil dan ik eigenlijk wilde, gekregen heb zonder bijbetaling. Top service, en heel vlug geregeld en bezorgd !

snel correct zonder problemen geleverd tegen een goede prijs

zeer goed en voor herhaling vatbaar

Zeer goede service en behulpzaam, nogmaals bedankt voor dit product

top

Top ! Goede uitleg gekregen, pakket reeds dag erna toegekomen !

Prima product

Perfecte afhandeling.

Voor 16u besteld. En effectief de dag nadien geleverd in België. Het afdekzeil zelf was zoals verwacht heel stevig. Voor de houtstapel af te dekken gekocht. Daarvoor lag er een zeil van 150gr of 250gr/m op en dat was na 2 jaar buiten in regen, wind en zon wel verkleurd maar vooral ook bros geworden. Scherpe takken en gingen er door. Met dit 650gr afdekzeil zie ik dat niet gebeuren op dezelfde tijdspanne. Heel tevreden dus!

genius service

snel, correct, niet duur, top service.

Snel geleverd, prima product

Prijskwaliteitsverhouding moet nog blijken de k9mende jaren!

Goede prijs. Snelle levering.

Goede prijs. Snelle levering.

Makkelijk besteld snel geleverd

Goede beschrijving op de website dit hielp mij met wat ik moest bestellen

zeer tevreden

geleverd volgens afspraak. ook per telefoon vriendelijk geholpen op mijn vragen, dit bedrijf zet ik bij mijn favorieten

Kwaliteit en snelle levering voor een goede prijs.

Wat ik besteld heb is ook geleverd en daarbij een duidelijke gebruiksaanwijzing voor het lijmen.

Goede prijs en kwaliteit

alles volgens afspraak geleverd

Ik beveel dit aan als winkel

Goede kwaliteit en goede en snelle service

Goed geregeld

Vlot. Snel. Precies gekregen wat ik wou. Kortom; Ik ben een tevreden klant

Na 1x gebruikt gingen gescheurd

Ik had het zeil straks aan getrokken zodat hij op zen plek zat. Hellaas zag ik na gebruik dat er al scheurtjes in dommige ringen zaten.

snel en goed materiaal

snel en goed materiaal

Ik had een stuk screendoek besteld. Doek werd snel geleverd. Ik had maar 1 meter besteld maar deze was riant gemeten. Erg blij met het doek!

Prima service, snelle levering

heel goed

snelle service, ook op mijn aanvullende mail die ik direct na het plaatsen van de bestelling verzond. Snel en correct verzonden, en het materiaal (screendoek voor buiten)was inderdaad goed te verwerken met de bijgeleverde stans voor de zeilringen. Last but not least: het scheelt enorm in warmte binnen. Het zoeken op de website voor dit artikel en toebehoren was wat lastig in mijn ogen, en kan wat mij betreft qua logica nog eens onder de loep worden genomen.

Fijne en professionele winkel!

Mijn vraag over de aanschaf van een passend kuipzeil werd goed en serieus opgepakt. Er werd meegedacht over een oplossing en bij extra aanpassingen achteraf op een fijne manier gereageerd!

Anoniem

Oostwijk 11 B

5406 XT Uden

Over Afdekzeilwinkel.nl

PVC zeildoek is onze specialiteit. Dit wordt ook wel eens Bisonyl of Vrachtwagenzeil genoemd. Tientallen varianten PVC zeil van de rol in verschillende rolbreedtes, kleuren en diktes. Ook PVC afdekzeil / dekzeil in vaste afmetingen zoals 2x3, 3x4 en 4x6 omgezoomd en kant-en-klaar met zeilringen. Direct te gebruiken als aanhangwagenzeil, brandhout afdekken of als bootzeil. Alle PVC dekzeilen zijn per meter te koop en wordt gebruikt voor oa verandazeil, bootzeil, zonnewering of afdekken van daken. PVC zeil is 100% waterdicht, ontzettend stevig door het polyester weefsel en makkelijk schoon te houden. Een duurzame oplossing voor vele jaren. Vragen? Bel met Afdekzeilwinkel op +31 (0) 413 700131